27 December


Tiden går fort när man har roligt! Julen är över och min gäster är redan på väg hem till Sverige igen. Tråkigt men förmodligen lika bra eftersom det stundar tenta redan den fjärde januari...jag ska försöka ta mig i kragen och börja plugga redan idag! Vårt julbord blev i alla fall riktigt lyckat och vi saknade nog ingent annat än Janssonsen...vi tyckte att vi började i tid men den fick ändå spenadera kvällen i ugnen och var inte klar för än framåt småtimmarna. Men andra ord skulle vår lägenhet behöva en ny ugn! Igår var vi ute på lite shopping och även om det handlades en del så fanns det som tur var plats över i resväskorna till lite av mina saker också. Nu ska jag förhoppningsvis klara av att bära hem resten på egen hand! Måste provpacka någon dag så jag vet hur jag ska förhålla mig framöver...förmodligen inga fler shoppingturer men man vet aldrig!

Tyvärr har inte kameran används så flitigt de senaste dagarna så ni får som vanligt en bild på vad vi äter...Svenskt julbord denna gång!



// Kristina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0