Fy fan vad vi är bra!


Jag tror inte att någon av er förstår hur lyckliga vi är för tillfället! Allt som kännts så hopplöst, jobbigt och frustrerande flög sin kos nu ikväll. Vi är godkända på vår andra midterm i Macroeconomic Policies! Lyckan är total! Vi hade precis tittat på film och ätit chips med dipp. En skräckfilm som inte alls slutade som vi hade önskat och pulsen var redan då uppe på höga nivåer. När vi sedan såg att resultaten hade kommit kan vi lova att den var uppe bland molnen. Vi visste inte ens om vi skulle våga kolla på grund av att hela julen skulle bli förstörd! Men peppar peppar...vi har klarat oss igen! Bra jobbat till LundLundberg!!!


Kommentarer
Postat av: Eva

Med risk för att ni tycker att jag är tjatig, hur många gånger har jag inte sagt att ni är så mycket duktigare än ni tror...... Ni är bäst! Längar efter er

2009-12-22 @ 10:33:24
Postat av: Anonym

Med risk för att ni tycker att jag är tjatig, hur många gånger har jag inte sagt att ni är så mycket duktigare än ni tror...... Ni är bäst! Längar efter er

2009-12-22 @ 10:34:05
Postat av: Jessica

ja, fy fan va bra gjort av dig krull, grattis!!

2009-12-22 @ 15:25:38
Postat av: Kristina

Ja men tack detsamma! Stort grattis! Mycket imponerande! ;)

2009-12-22 @ 16:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0