Grått grått grått


Måndag igen. Jag hade tänkt kliva upp tidigt idag för att sätta igång med pluggandet på allvar...så vart det inte riktigt. Ungerfär tre timmar för sent kom jag äntligen upp ur sängen och möttes av spöregn när jag drog upp persiennerna. Kollade väderleksrapporten och insåg att det ska regna helga veckan...tänk om det kunde snöa istället! Det är i alla fall varmare utomhus än inomhus så trots reget så vädrar jag för fullt! Jessica och Henrik har gett sig iväg på en liten tripp till Albufeira nu på morgonen, de återkommer på onsdag och för min del är det nog tur att Annelie kommer tillbaka till Lissabon nu i eftermiddag för annars hade jag nog inte ens kommit ur pyjamasen för än lagom till mina kombosars hemkomst!



// Kristina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0