Hemma!


Nu är jag hemma hos mamma på Alnö igen! Utan överviktsböter! Mycket lycklig lämnade jag incheckningsdisken utan att den trevliga tjejen ens ägnat en blick åt vågen. Väl på planet förstod jag varför...jag hade förmodligen kunna ta med tio väskor utan böter...vi var nämligen 30 personer som flög mellan Lissabon och Stockholm denna Lördag! Nöjd var jag även när planet landade på tidtabell eftersom det endast var 40 minuter innan mitt tåg mot Sundsvall skulle avgå...känslan gick dock över ganska snabbt då min väska lyste med sin frånvaro...25 minuter senare hade jag nästan gett upp men då ropade plötsligt en räddande ängel att vissa väskor hade hamnat på fel band. Sen sprang jag! Tåget och jag rullade in på perongen i samma sekund och allt fick ett lyckligt slut!



Det var väldigt ensamt!


Kommentarer
Postat av: Jessica

my my bra!



men,mor o bror åker ju hem på måndag så tycker du ska boka om o "komma hem" på fredag?!! :) längtar ju redan efter svensk chippe o dippe!! o dig så klart ;)

2009-12-13 @ 00:20:35
Postat av: Anonym

man blir helt yr! jag säger hemma om allt...har tre hem för tillfället! Lovar att ta med minst två chipspåsar tillbaka...får jag bara plats så blir det fler!

2009-12-13 @ 18:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0