Löpsugen


Hade någon sagt till mig för ett år sedan att jag skulle kunna känna suget efter att få springa, så hade jag bara skrattat och förklarat att jag faktiskt blev målvakt av en anledning - jag springer helt enkelt inte.  Men nu har det alltså hänt! Det var löptävling inne i Lissabon och när alla hurtiga löpare sprang förbi mig så kände jag faktiskt att det skulle vara kul att springa lite,,sjuk tanke för någon som heter Jessica Lundberg! Nu är det ju bara att hålla tummarna för att denna känslan finns kvar när jag kommer hem till Sverige om några veckor och ska ta tag i träningen igen! Jag får la kolla på filmen som vi lyckades filma och påminna mig själv lite då och då..

http://www.youtube.com/watch?v=vuNlcRToqyw


Kommentarer
Postat av: Emmelie

I knew it! Du vet var pepp- och löpsällskapet finns när du återvänder till stan! :D

2009-12-30 @ 21:34:01
Postat av: Emmelie

I knew it! Du vet var pepp-och löpsällskapet finns när du återvänder till stan! :D

2009-12-30 @ 21:34:49
Postat av: Jessica

hahha..kommer nog att ta ett tag innan jag kan hänga på löpdrottningen! till sommaren kanske.. ;)

2009-12-30 @ 21:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0