Mat & dryck


Middagen med mamma och bror bestod av (trots avrådan från mamma Eva) all-you-can-eat suchi! Mamma är ju sjuk, men jag och Jonas åt nog för flera hundra svenska kronor,med andra ord, vi tryckte så mycket suchi vi kunde!! Så ikväll har de verkligen fått lära sig att suchi är såååå mycket mer än ris och lax! :) 

Till detta råkade jag beställa en flaska, och inte ett glas, vitt vin! men inte mitt fel att de inte fattar engelska!! men det blev i och för sig mitt problem när mamma sjuk och bror Jonas inte var till någon större drickes-hjälp.. visst, Jonas tog typ ett halvt glas men resten lyckades jag dricka upp! Mamma trodde hon skulle måsta bära mig hem, men jag lyckades både med att gå hem med henne och sen fortsätta ut med bror! På vägen vidare mot sangrian plockade vi upp eller vi övertalade snarare den hårt pluggande Annelie att följa med oss på ett glas.. det blev ett glas på favoriten Boulevard tillsammans med live-musik och sen hem! Duktigt!



p.s. tack Pär för att du fixat min spotify medan jag varit ute o härjat! :)

 

//Jessica


Kommentarer
Postat av: Pär

Det va så lite så :)

2009-12-13 @ 12:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0