Packad & Klar


Herregud va grejer man hinner samla på sig under bara tre månader. Jag hade en full ryggsäck plus handbagage när jag kom hit till Lissabon...Nu har jag aningens mer. När Pär var här sist passade jag på att skicka hem en hel del och nu jag fyllt ryggäcken till bristningsgränsen...ändå är det väldigt mycket kvar! Det är tur att vi får gäster över jul också så att vi får hem allt! Nu är jag i alla fall färdigpackad för den här gången. I morgonbitti lämnar jag Portugal för en liten vistelse i Sverige. Vi äger ingen våg men uppskattningsvis väger min väska närmare 30 än 20 kilo...Med min tur den senaste tiden kommer jag förmodligen att åka på en stor överviktsböter men det är inte så mycket att göra...allt måste ju hem!



// Kristina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0