Pilates


Nu har jag tränat! lite i alla fall.. Tipsar alla om pilates om ni vill köra bra styrke-/smidighetsträning hemma, perfekt! Jag använder mig av youtube och "Bonnie´s pilates Workout Routine". Det finns fyra kortare program som innefattar helkropp, ben, rumpa och mage. Dessa tar ca 45 minuter tillsammans, så precis lagomt. Jag har varit dålig med träningen, men om jag skriver här på bloggen att jag ska köra pilates i alla fall varannan dag så kanske jag håller det! Ska verkligen försöka för det är så himla skönt när man tar sig för och tränar.. Sen så ska jag dra med mig Kristina i varannan-dag-träningen när hon kommer tillbaka så då kan vi påminna varandra. Vi har sedan länge lagt ner det där med löpningen, men lite pilates borde vi la klara!


http://www.youtube.com/watch?v=PQAKl2FGeTI&feature=related


//Jessica

 


Kommentarer
Postat av: kristina

icke...jag tänker inte lyfta ett finger innan hemkomst!

2009-12-17 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0