Resultatet


Jag har ändrar mig...det blir en bild på håret! Det ser faktiskt väldigt roligt ut så jag bjuder på den! Ni ser resultatet nedan. Halva håret har min vanliga färg och halva håret är som jag skrev grå/blått. Knuten ser ut som illamatchat löshår... Nu väntar jag på att det ska bli måndag klockan halv fem så att jag får åtgärda spektaklet!

För övrigt så är näst sista dagen i skolan gjord. Imorgon har vi endast en lektion och sen är det jullov! Eller jullov och jullov...vi har tenta den fjärde januari så det blir nog en hel del plugg ändå! Delar av Jessicas familj har anlänt nu på kvällskvisten så dom är ute och äter och dricker ett glas sangria för tillfället. Jag pluggar...men Mamma Marina har varit snäll och leverarat lite lösgodis så det känns ganska bra ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0