Shopping & fika


Tror mamma och Jonas har blivit lite Lissabon-inspirerade ändå, för när vi åkte hem från stan nu i eftermiddag så bar vi på påsar med bland annat 5 par jeans, 2 par stövlar, t-shirtar, tröjor m.m. Jag måste då tillägga att jag inte har köpt en enda pryl idag så de får hela äran för dagens inköp! Sen så måste jag ju berätta om min uppenbarelse! Jag stannade, stirrade, pekade och min bror kollade konstigt på mig.. där, framför oss ser jag en STARBUCKS SKYLT! De har äntligen tagit sitt förnuft till fånga och öppnat en butik inne i stan. Lycka!


Kommentarer
Postat av: Henrik E

Men härligt! Hur har vi kunnat missa det här?

2009-12-12 @ 00:23:50
Postat av: Jessica

det var bara drygt en vecka sedan de öppnade, var tvungen att fråga för ville ju inte tro att vi missat det hela tiden fram till nu!

2009-12-12 @ 00:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0