Multisport


Imorse samlade jag och Henrik ihop alla multisportsaker och tog tåget ut till Cascais för att möta upp Team Lundhags på hotellet, och det var inte vilket hotell som helst utan lyx lyx lyx! Laget tillsammans med support bor nu i en slags "lägenhet" och jag behöver kanske bara nämna att det fanns 3 (!) badrum och både uteplats och balkong...Kändes inte alls bittert att lämna hotellet och åka hem till mitt rum nu ikväll.. De startar på söndag så då är det bara till att hålla tummarna hela veckan lång och hoppas att de tar sig runt den 96 mil långa tävlingssträckan så snabbt det bara går! De har tävlat i Multisport VM tidigare och har en tredje plats som bäst, så vi hoppas självklart på en topp placering! Detta betyder tyvärr även att Henrik inte kommer att vara här under nästa vecka, men vi fick ju två mysdagar, så får leva på det under nästa vecka! Sen kommer han ju tillbaka igen och stannar drygt en vecka till!


                      
                      Mys i parken!

Sen så måste jag skicka en liten speciell hälsning till syster.. Denna fick jag låna när jag och Henrik cyklade och köpte mat.. bilden får tala för sig själv, jag vet att du förstår! 

                      

//Jessica

 

 


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Gosan, jag förstår och längtar så efter min racer som bara retas med sin uppsyn varje gång jag går in i garaget:)..längtar till sommaren o cykelturerna till stugen;).

Längtar så efter dig!

Kramen!

2009-11-09 @ 21:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0