Brunett


Det hade kunnat bli helt fel.. min frisör kunde inte ett ord engelska och hon som skulle agera tolk var inte direkt någon stjärna på det engelska språket heller. De pratade portugisiska över mitt huvud, men när jag hörde ett ord som liknade choklad, nickade jag glatt! Eftersom färgningen skedde i schamponeringsstolen så hade jag ingen aning vad det egentligen blev för färg.. i cirka 30 minuter satt jag i stolen och bläddrade i en portugisisk skvaller tidning - man ska ju börja någonstans! Min frisör kom och masserade håret lite då och då..blev lika förvånad varje gång eftersom han inte kunde engelska så var det som att han bara smög upp bakom mig och började massera :) Måste erkänna att jag var lite nervös när jag till slut fick flytta mig till en stol framför en spegel och han skulle plocka bort handduken från mitt huvud.. Blev lättad över att se att det faktiskt var brun färg som han hade lagt på och jag är väldigt nöjd med resultatet! Det var kul att vara blondin för en stund, men mitt rätta jag är ändå brunett!


Kommentarer
Postat av: Frida

Fin färg, va långt hår du har fått:)

2009-10-09 @ 18:04:39
Postat av: Jessica

tackar! ja, jag vet..men klippningen får vänta till dess att jag är tillbaka i Sverige..fast rätt skönt att alltid kunna sätta upp det också!

2009-10-09 @ 18:22:40
Postat av: Vettan

Hur fint som helst, håret matchar din snygga bränna också!! Här har man börjat blekna ordentligt nu!

2009-10-09 @ 23:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0