Löptur


För andra gången under denna Sverige-helg har jag dragit på mig löparskorna och gett mig ut på en kort löprunda..med betoning på kort! Man skulle kunna tro att jag både kedjeröker och har drabbats av astma under min månad i Lissabon. Om det inte vore för att Henrik tränar inför multisport SM så hade det nog inte blivit någon motion för min del heller, men det är ju faktiskt inte lika kul att ligga kvar i soffan när den andra halvan är ute och springer upp och ner för berget! Det har förstås inte blivit berget för min del, utan jag har med fördel valt den lite plattare rundan vid vattnet och genom fårhagarna :) Det är faktiskt betydligt roligare att springa i skogen i sällskap med fåren och påhejandes av kossorna än på kullerstensgatorna i Lissabon med sällskap av de äckliga gubbarna. Igår blev jag till och med omsprungen av en räv, inte varje dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0