Lyckan är gjord!


Titta vad jag hittade idag! Jag har så länge jag kan minnas letat efter de i Svergie ickeexisterande VITA Conversen i storlek 35. Nu är jag änligen en mycket lycklig och stolt ägare till ett par! Som jag har längtat!



För övrigt så är jag nu ute på egna äventyr eftersom Jessica åkte hem till Svergie över helgen. Närmare bestämt Östersund och Holm. Jag säger bara en sak om detta...och det  är Skynda dig tillbaka! Det är inte det roligaste som ensam svensk blond tjej att vara ute och promenera på gatorna här i Lissabon. De portugisiska gubbarna, karlarna och pojkarna är tillräckligt jobbiga när man är två...när man är ensam är det fruktansvärt. Vi har svurit över detta i en månads tid nu och vi bara retar upp oss mer och mer hela tiden. Ni skulle se spektaklet...alla glor så att man tror att ögonen ska trilla ut. Byggarbetsplatsera stannar upp, vuxna karlar smyger upp och ska viska saker i örat på oss, andra lockar med konstiga ljud precis som om vi vore små kattungar eller nått... och till och med poliser som visslar och gör slängkyssar...borde inte dom förebygga detta istället? Vad vill dom? Det är äckligt, vidrigt och ouppfostrat. Någon kommer snart att åka på en propp.


Kommentarer
Postat av: smajki

extremt viktigt att ha vita!! :)

2009-10-01 @ 16:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0