Översvämning!


Man brukar ju säga att allt annat man kan göra känns roligare än att plugg när det börjar närma sig tenta.. men att ta hand om en översvämning i köket hör definitivt inte till en av dessa saker! Jag skulle bara gå och hämta en yoghurt när jag märkte att tvättmaskinen var klar, bra tänkte jag och öppnade luckan.. Det skulle jag inte ha gjort! Vår tvättmaskin har en tendens att glömma bort att den inte är klar förrän den även tömt ur vattnet. Ett mindre vattenfall uppstod och innan jag hunnit stänga luckan hade vi en härlig pool i köket! Så nu har jag svabbat o svabbat o svabbat..puh!! Men köksgolvet känns väldigt rent och det doftar härligt där inne nu ialla fall! :)





//Jessica


Kommentarer
Postat av: Eva

Ni verkar ha det tufft både med skolan och hushållsarbetet. Jag bjuder på var sin cafe´latte på Starbucks! Kram !

2009-10-19 @ 16:09:23
Postat av: Ellen

Stackare! Fast det är ju skönt med ett rent kök =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0