Nu känner...


...jag mig som en riktig student igen... Jessica åkte till stranden och jag och Annelie tog en riktig långpromenad imorse. Tanken var att jag sedan skulle sätta mig och plugga, på riktigt, för första gången sedan i början på juni faktiskt! Men majoriteten av er vet ju hur det brukar bli. Plötsligt känns diskningen och städningen inte så tråkig och hopplös längre! Jag har nu, istället för att göra vad jag borde både diskat, hängt tvätt och tvättat ännu mer, dammtorkat och sopat golven...så jag har ju i alla fall inte legat på latsidan! Och nu har jag hittat något ännu roligare att sysselsätta mig med... men jag ska läsa Micro också, snart...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0