Nyfiken & Olydig...


Det syns inte alls vad det står men på skärmen finns ett dokument med ett mycket uppskattat innehåll så vi var tvugna att visa er ändå. Vi har klarat tentan i European Law ! Jessica tjuvkikade trots att vi hade kommit överens om att vänta tills vi kom hem...Nu är hon självklart förlåten på grund av det fina resultatet men hade det stått ett F hade jag förmodligen brutit ihop totalt, gjort uselt ifrån mig på tentan imorgon och varit purken för resten av mitt liv! Men nu är det bara glada miner =) Ingen är gladare än vad vi är just nu ! Trots minuspoängen lyckades vi skrapa ihop den poäng vi behövde och återigen är Lyckan total ! Detta innebär att HitelerHäxan återigen ligger på plussidan och vi kan erkänna att hon faktiskt är en av de absolut bästa lärarna vi haft !



// Kristina


Kommentarer
Postat av: Eva

Åter IGEN och med risk för att vara tjatig. NI ÄR JÄTTEDUKTIGA! Kan mycket mer än ni tror. Jag ska leta reda på en kurs i postivt tänkande kopplat till studier åt er. ....och så vill jag säga att jag kommer att sakna bloggen oerhört nu när ni åker hem. Men som K sa: Man kan ju inte skriva om att man cyklar mellan Kvartsvägen och universitetet, det är ju inte särskilt spännande

2010-01-14 @ 10:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0