Problemlösning


När hyresvärden här om dagen kom förbi för att visa mitt rum för en ny kille som kanske ska flytta in här efter att vi har flyttat ut upptäckte han hur mycket möggel som har samlat sig i mitt tak. Som om han inte kunde räkna ut det själv frågade han även lite bekymrat om vi hade fuktigt inne på rummen... Ja självklart har vi fuktigt! Är det inte blött och fuktigt över allt?! Nu har han i alla fall precis vart förbi med vad han tyckte var en bra lösning på problemet. En fläkt som ska suga upp all vätska och förebygga fuktskadorna. Han verklar dock ha missat att vi har mögel så gott som över allt och inte bara i mitt tak... Alla rum har stora svart fläckar både här och där och vi skulle egentligen behöva minst en fläkt i varje rum! Men men..bättre lite än inget och om jag har tur så kanske tvätten torkar på köpet också!



// Kristina


Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas värden betalar elen

2010-01-07 @ 22:54:26
Postat av: Kristina

Det tror jag tyvärr inte att han gör...

2010-01-07 @ 22:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0